Övningsköra

Idag har jag varit med Sandra och Jessie ! Det var huur bra väder som helst så vi satt på jessicas baksida och solade, men medan dom blev bruna och fina, så blev jag bara prickig! Ja jag blir hur fräking som helst på sommaren ! Så om ni ser en prikikorv gå förbi på vägen så är det nog mig ni ser ! ;)

Senare idag när jag kom hem så for jag och pappa och övningskörde.. jag har bara gjort det en gång förut så det var andra gången för mig. shit alltså, det är inte lätt ! Ni skulle sett när jag skulle köra förbi en häst som gick förbi på gatan, pappa dog av skratt !! Åh herregud !

Nu ska jag iväg till ica snart ska möta upp jessica, maja, rebbs och sandra! Men först ska jag bara printa ut några kort så see ya !



 1 år sedan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0