So here comes the next one, the next in line. Stay as young you can, for the longest time

Idag är det tisdag och vet du vad det betyder? Skola igen, iaf för dom som går på östra! Skola betyder plugg och jag har matte prov på mådag och det går verkligen inte bra, så sjukt svårt alltså!!

Här hemma är dom sjuka, så jag sitter på mitt rum med dörren stängd och försöker isolera mig från det. Inte för jag tror det funkar men, alltid bra med att försöka iaf! Haha!


 There was a time
when I trusted everyone
Yes I did
There was no place
that I would not go
Spend a day on the hillside
next to the holly mow
Oh once, when I was little

James Morrison - Once when I was little

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0