Söndaag

Har inte kunnat blogga något i helgen för jag har varit så upptagen.
Men i Fredags var jag ju iaf hos sandra på tjejmiddag och det var super trevligt !!
Det var jag sandra och sandra som sov över så då på lördagen så for vi in till stan och
bara chillade och köpte hårfärg till sandra s. Efter det for jag till joel och vi lagade middag
och for sen på bio, vi såg "17 again" med Zac Efron och Matthew Perry,
den var faktisk rikigt bra och den rekomenderas !!
Idag har jag varit hos mina kusiner som fyllt år och vi var där och fikade.
Sen så var jag och sandra s på styketräning och spinning, det behövdes vill jag
lova efter allt onyttigt som man ätit under helgen!


Fredags: Tjejkväll, Sandra, Sandra, Rebecca, Jessica och Marie!!
 
 
 
 

Lördags: På bio men älsklingen, 17 again!

 

Söndag:  Jag har världens sötaste kusin! Molly!

  

Kommentarer
Postat av: Rebban

Dina ögon på första bilden, WOW!

Sen ang din kusin. Hon är inte taggad på att ha barnvakter snart? you've got my number!;)

2009-04-25 @ 18:21:40
URL: http://rebbsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0