Ledighet

Ja nu har det gått sådär ungefär 2 timmar och jag orkar inte plugga mer. Jag har gjort klart den svåra Naturkunskaps B uppgiften och börjat på Matte B hemprovet, men nu räcker det för idag. 
Imorgon är det utvecklingssamtal för de elever som går på Östra Gymnasiet, dvs. att man är ledig hela dagen om man har utvecklingssamtal på måndag (som jag har). Det betyder att jag ska slappa hela dagen och fara hem till min pojkvän och se massor utav Vänner avsnitt. Det ska bli riktigt skönt!
Men nu ska jag ta och se Gossip Girl ! See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar utvecklingssamtalsdagarna ;)

Förresten, snodde några bilder från i fredags :)

2009-03-12 @ 16:13:57
URL: http://lunka.blogg.se/
Postat av: Sea

Ni får första pris för sötaste paret denna vecka! kram

2009-03-17 @ 18:23:52
Postat av: Sea

Ni får första pris för sötaste paret denna vecka! kram

2009-03-17 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0