Söndag

Jahapp, då har lilla Sandra klagat på att man har dålig uppdatering ;) så då måste man ju skriva ett inlägg.

Ja idag är det ju Söndag, det betyder plugg. Jag har ett stort Kemi prov på tisdag som jag måste plugga till, sen en redovisning om språksociologi på onsdag.
Jag kom just hem från en lång promenad med sandra, rättare sagt 1 och en halv timme var vi ute ;) Nu ska jag se på the city innan Joel kommer!

Just ja, igår var jag ju med girlsen och såg på melodifestivalen. Jag är inte tjejen som tycker om opera så jag tycker inte om bidraget som vann, men jag tycker det var bättre att hon vann än "snälla,snälla" med Caroline af Ugglas iaf. det måste vara det sämsta jag hört på länge!

Men nu ska jag som sagt se The City! Ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0