Tooorsdag

Sitter här på skolan, jag har lånat Joels dator eftersom jag är för lat för att ta med mig min egen till skolan varje dag. hehe, Vi har snart matte och sedan svenska, då blire fika! Najs säger jag bara!

Ikväll blire att ta det lungt för en gångs skull. Jag ska se gossip gil och bara chilla.
Imorgon blire att va med tjejerna. Sandra är ensam hemma så då kommer alla dit ! Ska bli roligt!

Igår ringde förresten min kusin mig, Elin. Hon berättade att hon skulle komma till våran stuga i helgen och då bestämde jag mig för att också fara dit, jag far nog på lördag. Det ska bli jätte roligt eftersom jag inte träffat henne sen i julas.

Nä nu börjar matten så jag måste gå. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0