Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig

Skin - Ras Cricket

Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Jag säger: Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.


Ja nu är det pluggat färdigt för dagen. Efter ett x antal timmars pluggande så känner jag hur ont jag har i kroppen. Jag var ju nämligen på Stepp igår och idag hade vi Boxercise på skolan, jag lär ha rejäl träningsvärk imorgon vill jag lova !

Nu sitter jag här och kollar på massa bilder sen jag och min familj var utomlands förra året. Det är sjukt hur mycket jag längtar tillbaka!! Hoppas jag far i år igen !



Nepp nu ropar min bror, Morgan, att han gjort chokladbollar så see ya!

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, en blond flicka! :)

2009-03-24 @ 19:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0