fullt upp

Idag har jag haft fullt upp! Dagen började med en körlektion(försöker komma igång med det nu)! För sedan att fara på skolan.. Blev sedan en sista minuten biljett till balen! Fixade den jag ska gå på balen med idag så, haha! :D Nämen det kommer bli super!

Sprang sedan ner på stan för att köpa en present till syster som fyller 12 år imorgon! För att sedan gå och söka jobb på Online! Ja precis, ONLINE! Har man sjunkigt till botten nu eller? ;) haha. Men måste man ha pengar så måste man helt enkelt!
När jag kom hem blev det färgning av systers hår, sedan träning med Maja och för att sedan söka till Universitetet!

Verkligen fullt upp. Är ganska less nu så ska nog sova nu för att sedan imorgon vara pigg för att gå på min arbetsintervju!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja verkligen! :)

haha, jag gör ofta ngt fult på bilder & sen på många bildern som tex denna så hade jag inget smink & såg förjävlig ut;)

2010-04-15 @ 17:15:40
URL: http://baracaroliine.devote.se
Postat av: em

sv: Men det är ju bra ju, min kompis fick också det första gången:)

Haha jag hade faktiskt ingen aning om det innan idag, trodde verkligen att man kunde komma in på massa utbildningar o sen välja o vraka, så fick lite panik där när jag upptäckte att så inte var fallet. Upptäckte även att jag inte kunde söka sjuksköterska eftersom jag saknar Natur B.. Men är helnöjd med vad jag sökte iaf:) Hoppas vi komer in på det vi vill!:):)

2010-04-15 @ 22:40:11
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0