fredag

Dagen började med att jag och Maja for ut på en löp/powerwalk runda! Känner mig enormt hurtig faktiskt! hah ;)Sedan så ringde Elin (kusin) och sa att hon skulle till stan, så det vara bara att snabba sig och sedan fara iväg. Det var även Emelie, Adam och Anders! haha, kan säga att jag fick mig ett gott skratt idag iaf!

Imorgon blir de Högskoleprovet, suck säger jag bara! In med 6 bussen, för ett prov som jag betalat (!?!?) för och sitta där i typ 8 h!
Kvällen kommer iaf sluta bättre, middag med Elin sedan Antonias födelsedagsfest! :)

Kommentarer
Postat av: ANNA

Ja, var i Rom 08 o i Florens 09 :)) hur underbart som helst! :D

2010-04-09 @ 21:06:32
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0