Försökt att vara allt på samma gång. Så mycket man kan göra och borde och vill. Mitt i allt så ska man räcka till

Imorgon börjar jag jobba, inge mer slappa på stranden eller sova till 12 på morgonen. Upp med tuppen ska jag, 6! Gruvar mig ganska mycket, just inför det, att vakna och inse att jag inte får somna om. uäk! Pengar får man iaf!

Just hemkommen från anton, har verkligen varit en lugn och trevlig helg, det behövdes! :) Dock lite avis på rebecca m.fl. som fick gå på vip fest med sofie fahrman på sundsvallsgatufest ;)

Ikväll är det film maraton som står på schemat, med ett undantag för fotbolls vm finalen förstås :)


Kommentarer
Postat av: fritty

Lycka till med jobbet! Vi tänker på dig:)

2010-07-11 @ 21:15:08
Postat av: Rebecca

Du ska få gå på vip-festen du med, när jag visar dig alla bilder! :) lycka till på jobbet tjejen!

2010-07-12 @ 11:59:36
URL: http://rebeccanordstrom.devote.se
Postat av: Cornelia

miss u 2 :) hoppas allt är bra med dig!!

2010-07-13 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0