Picadilly Circus, där mötte jag dig!

Har inte hunnit skriva ngt på länge eftersom jag har haft fullt upp med annat. Men resumerar veckan lite snabbt..

Måndag:
jag var fortfarande kvar i London och vi tänkte vara lite extra turistiga. Så vi besökte big ben, åkte London Eye, gick till Chinatown och till Soho och gick även förbi Picadilly Circus. Hann även med en sväng förbi Oxfor street och Primark igen ;). Kvällen avslutades på balkongen med en Ben&jerry's i högstahugg. Väldigt mysigt :)

Tisdag:
Vaknade super tidigt för att skynda iväg till flygplatsen. Vi lyckades hamna på fel ställe och var tvungen att ta ett snabbtåg till rätt Gate (alltså 5 och inte 3 som vi trodde först). Vi var galet stressade och det slutade med att Moa klämde sig i Tågdörren och fick en stor bula på benet. Ja, klantiga var vi! Kom hem gjorde vi iaf.
Kvällen spenderades med mina bästa på Majas balkong för ett sjukt försenat födelsedagsfirande, trevligt var det iaf :)

Sedan dess har jag varit på länkebo och badat&solat. Sedan även följt med anton till en släktmiddag :)

Ikväll blir det film och fotboll på carlshöjd medan tjejerna är i Sundsvall och lyssnar på min bästa Melissa Horn.


The eye!




Ben!


Picadilly Circus!


Kommentarer
Postat av: Elin

Men Melissa Horn var inte på gatufesten va? Känns synd att ha missat henne isf...

2010-07-13 @ 20:36:51
Postat av: Elin

Btw, hur var det i London då? Ni verkar ha haft det riktigt nice :)

2010-07-13 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0