don't let med fall

Min tandställning gick sönder redan efter 2 dagar så idag var jag och fixade den. Inte roligt att dom drar och sliter så himla mycket nu när man redan har ont, aj. Börjar faktisk vänja mig nu med tanken att jag ska se ut så här en tid fram över, inte det roligaste men...

Pratade just med Londontjejerna på webcam, verkade ha det hur bra som hellst. Inte länge kvar nu tills vi far dit. Om ni vill följa deras resa så kan ni gå in på; Fridas eller Cornelias blogg.

Imorgon blir det övningskörning klockan 8.15! Hur tänkte jag när jag bokade den tiden? Inte okej att gå upp så tidigt på sommaren.. uäk. Taggar iaf kvällen för då blir det bioooo! :)

Nu: Bella och Tyra Show


Mina söta! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0