stress

Vet inte vad jag ska ta mig till, allt rusar runt en i rasande farm, vet inte hur jag ska hinna allt jag vill, vet inte hur jag ska sätta stopp i hjulet så det går iaf lite saktare! 2 dagar kvar till studenten och det är så mycket kvar jag har att göra.
Personer runt mig frågar vad jag ska göra efter gymnasiet och jag kan säga; jag vet inte. Allt som händer efter Torsdag är bara suddigt. En stor svart vägg. Vet inte om det är ren lycka eller kanske lite blandat med sorg?
Klassen har aldrig varit så underbar som nu och det tar verkligen emot att splitras! galet.

Nä nu orkar jag inte tänka mer, jag tänker för mycket ibland. Imorgon blir det go lunch med klassen på Hamrinsberget sedan ska vi fixa flaket bl.a.

Peace! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0