My dream is to fly over the rainbow, so high.

Denna dag ser precis ut som gårdagen, haha. 3 lektioner sedan jobb till 5! Hoppas bara att jobbet går bättre idag än vad det gjorde igår, för igår kan jag säga att det verkligen sög! nä usch!

En av mina vänner är påväg till Spanien nu. eller nja, dom är fast i stockholm! Asså kan det där jäkla askmolnet ge sig nu? Hur länge kan det vara uppe i himlen? tycker det har varit alldeles för länge nu!





Förresten, är det bara jag som tycker det är sorgligt att vi ska ta studenten? eller okej, klart jag tycker det ska bli huur roligt som hellst också och jag taggar som bara den, men just att vi kommer att splittras! kommer sakna min klass så sjukt mycket! bara 5 v. kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0